كلنا من وقت للتاني بنحس بالوحدة..
لكن لحد فين طبيعي اني اكون طول الوقت حاسه بوحدة حتي و انا وسط الناس؟
و لحد فين من حقي اكون بدور على الارتباط و الجواز خوفاً من الوحدة؟
هل الجواز هو الحل؟
وإزاي اتعامل مع عدم وجود حد مناسب دلوقتي؟
اسئلة كتير بتحيرنا و تلخبطنا كـ بنات عن الوحدة بشكل عام، علشان كده مستنينك في لقاءنا #الوحدة
هنجاوب على كل الاسئلة اللي فوق، وكمان هنحكي ونفهم نفسنا اكتر، ونتعلم أفكار عملية تساعدنا في اوقات الوحدة
التاريخ : الثلاثاء 23 يونيو
الميعاد : من 7م الي 9م
تكلفة الحدث: 30 جنيهاً
الميعاد : من 7م الي 9م
تكلفة الحدث: 30 جنيهاً
المكان : مقر خدمة tC بالفيوم
العنوان : بيت السلام – الواي – لطف الله بجوار مدرسة الامريكان
اللوكيشن : https://maps.app.goo.gl/sLbe4yXJGr8nqG8E6
للتواصل والاستفسارات :
مونيكا يسري
مُحاضرة ومشيرة نفسية
ومسؤولة عن قسم المشورة بخدمة tC Egypt
ومسؤولة عن قسم المشورة بخدمة tC Egypt
الوحدة (ليه بخاف ابقي لوحدي؟) – Fayoum
"– اجباري" تحدد الحقول المطلوبة
