كلنا من وقت للتاني بنحس بالوحدة..
لكن لحد فين طبيعي اني اكون طول الوقت حاسه بوحدة حتي و انا وسط الناس؟
و لحد فين من حقي اكون بدور على الارتباط و الجواز خوفاً من الوحدة؟
هل الجواز هو الحل؟
وإزاي اتعامل مع عدم وجود حد مناسب دلوقتي؟

اسئلة كتير بتحيرنا و تلخبطنا كـ بنات عن الوحدة بشكل عام، علشان كده مستنينك في لقاءنا #الوحدة
هنجاوب على كل الاسئلة اللي فوق، وكمان هنحكي ونفهم نفسنا اكتر، ونتعلم أفكار عملية تساعدنا في اوقات الوحدة

 
التاريخ : الثلاثاء 23 يونيو
الميعاد : من 7م الي 9م
تكلفة الحدث: 30 جنيهاً
 
المكان : مقر خدمة tC بالفيوم
العنوان :  بيت السلام – الواي – لطف الله بجوار مدرسة الامريكان
 
للتواصل والاستفسارات : 
 
مونيكا يسري مُحاضرة ومشيرة نفسية
ومسؤولة عن قسم المشورة بخدمة tC Egypt

الوحدة (ليه بخاف ابقي لوحدي؟) – Fayoum

"– اجباري" تحدد الحقول المطلوبة

.أكتب رقم التليفون الذي تفضل الوصول إليك من خلاله
هذا الحقل مخفي عند عرض النموذج
يوم شرطة مائلة شهر شرطة مائلة سنة
هل حضرت أي لقاء مع قسم تمكين المرأة قبل كدا؟– اجباري
هذا الحقل مخفي عند عرض النموذج
عرفت عن المدرسة ازاي؟– اجباري

كيف تفضلي طريقة التواصل؟– اجباري
طريقة الدفع– اجباري
هذا الحقل لأغراض التحقق ويجب تركه دون تغيير.