عن الخوف اللي مش دايمًا بنفهمه!
في اللحظة اللي بنحاول فيها نهرب من الخوف…
بنكتشف إنه أحيانًا مش عدو قد ما هو جزء من حكايتنا 🤍
هنشوف سوا فيلم Orion and the Dark
اللي بيحكي عن “أوريون” طفل عادي جدًا…لكن جواه عالم كبير من القلق والخوف
وفي ليلة مختلفة…
الظلام نفسه بيظهر له كشخصية حقيقية، وبيخده في رحلة اكتشاف
وبعدها وقت مشاركات ندي مساحة لكل شخص يشارك إحساسه وتجربته مع الخوف، وإزاي بيظهر في حياتنا بشكل مختلف، وإزاي ممكن نكون أحن على نفسنا وإحنا بنمر بيه
تجربة مميزة مينفعش تفوتك
التاريخ : الجمعة 26 يونيو
الميعاد : من 7م إلى 10م
التكلفة : 50 جنيه
البرنامج متاح من سن 18 سنة إلى 35 سنة
المكان: مقر خدمة tC بالإسكندرية
العنوان : فيلا رقم 8 بشارع عبد اللطيف النشار – المتفرع من شارع الإقبال ، لوران الإسكندرية . الفيلا أمام صيدلية نيرة
Movie talk – Alex
"– اجباري" تحدد الحقول المطلوبة
